wtorek, 3 kwietnia 2018

00. Zaczynamy! (Zapowiedź serii...)

Witaj Nieznajomy...
Hi hi, zawsze chciałam się tak z kimś przywitać!

Witajcie, jestem Maja!
Przyjechałam z ... Zresztą nieważne. Ważne, że dotarłam do celu. A właściwie do miejsca, które ma mnie doprowadzić do celu. A moim celem jest: Bycie Szczęśliwą, Spełnioną i... Zakochaną!
Taaa... już słyszę Wasze hihoty i hihot mojego Losu. Tylko, że ja już wiele przeszłam i nie mam nic do stracenia.
Chcę stworzyć swój świat, w którym poczuję się bezpieczna i radosna. Chcę realizować swoje plany, marzenia. Bo co w tym złego?
Zaczynam od ..., no może nie od zera, ale umówmy się, od skromnego bużetu. Jednak mam już najważniejsze: mieszkanie, telefon, komputer i parę zaskórniaków.
Rozpoczynam swoją przygodę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz